ZÁNĚTY MOČOVÝCH CEST-LÉČBA

21.04.2019

Zdravím Vás,

Občas vidím, že píšete příspěvky o zánětu močových cest a jelikož s tím mám sama zkušenosti a pomohla si (dá se říci, že vyléčila se) sama bez doktora, ráda bych Vám o tom napsala článek. Jeden z důvodu je i pohodlnost. (Nechce se mi pořád dokola psat to samé).

Chci, abyste věděly, že si to dost dobře dokážu představit, jak člověk trpí, když ho to bolí při močení a když musí každých 10 minut chodit na záchod a ani se nemůže vyčůrat. Myslet v ty dny na pohlavní styk je nepředstavitelné... a nejhorší je, když Vás to chytne o víkendu/svátcích a nemůžete si k dr. pro antibiotika. Aj to znám. Pak už sem měla vždycky jedny v zásobě, kdyby mě to potkalo... Zatím jsem ještě nerodila, ale můžu říct, že horší bolest neznám...

Také si dovedu představit, že se člověk nachází v bolestech, začne hledat na internetu, jak by si mohl ulevit. Rady které byliny nebo léky použít můžou být k ničemu, pokud člověk zrovna tu bylinu nemá, nesbírá je a nebo když jsou lékárny zavřené a objednávka z internetu přijde za několik dní... Pak zbývá jen to jediné-zůstat sám se sebou...

Napíšu Vám dvě moje zkušenosti, ale chci, abyste je braly jako inspiraci, zamyšlení. Vím, že to bude znít jako klišé, neexistuje správné řešení, jediný návod. Postupujte podle toho, jak to cítíte. Pokud si nekde přečtete, že na zánět pomůžou brusinky, ale Vy máte pocit, že by Vám pomohly jiné bylinky nebo plody, poslechněte sebe. Pro ty z Vás, kteří věříte na nějaké energie, pokud si někde přečtete, jak si čistit čakry, věřte, že existuje mnoho způsobů, jak to dělat. A držet se striktně popisu může být někdy na škodu.

Tedy, moje zkušenosti a tipy, co opravdu můžete udělat, když už máte zánět močového měchýře a nemáte po ruce nic, co by Vám ulevilo.

Trpěla jsem na záněty od 16 let, kdy mi nateklo v zimě do kozaček. První zabíraly brusinky, pak už jen antibiotika...převážně v létě, když jsem se zpotila a ofouklo mě, jsem ho chytla. Někdy i v zimě, když mi táhlo na nohy. Jedna taková situace nastala asi před 2-3 rokama. Jela jsem v zimě vlakem (mít sebou antibiotika mě nenapadlo) a do kupé se přiřítila horda 5 chlapů, kteří už na 1.pohled vypadali konfliktně. Otevřeli okno a já sem věděla, že když něco neudělám, chytnu zánět. Ale bála jsem se odejít (téma asertivity odložíme zatím stranou) nebo jim říct, aby okno zavřeli. Začla jsem přemýšlet nad tím, proč se mi to děje, a hlavně-proč mívám záněty močového měchýře. A tady bych se zastavila-tip.č.1. Přemýšlejte, proč se Vám to opakuje a s čím máte v životě problém. Někdy to člověka nenapadne. Možete se inspirovat na internetu (např. téma duchovní příčiny nemocí) nebo u zkušeností s druhými. Popřemýšlejte i nad tím, co pro Vás symbolizují vylučovací cesty/močový měchýř. Pro někoho je to symbol vylučování, sexuality, može to byt aj třeba hromadění. Cokoliv Vás napadne může být ono...Já osobně mám vylučovací cesty spojeny právě se sexualitou a vylučováním. Tehdá v tom vlaku jsem hodnotila svoji sexualitu a zjistila jsem, že jsem v životě zažívala emoce (v souvislosti s tímto tématem), které už ale neprožívám. A že je zbytečné je držet. V ten den jsem zánět močového měchýře nedostala a pak dlouho ne.

Naše těla nefungují tak, že jednou něco pochopím a ta ,,nemoc'' se už nevrátí. Občas uděláme boty ve stejné oblasti znovu-pak už ale máme zkušenost a víme, jak s tím zacházet. Naše tělo je fakt ukazatel našeho života. Když přijde zdravotní problém, vždy je dobré popřemýšlet nad tou částí co pro nás symbolizuje a kde je problém. Když ho pochopíte, nemoc nebo tělesný neduh zmizí (moje zkušenost je do 4 dní). Ale jde to i rychleji. K mé druhé zkušenosti...

Od doby pochopení jsem mohla jet autobusem, mohla na mě foukat klimatizace a já nedostala záněty. Asi 2-3 roky. Potom, symbolicky na zimní slunovrat jsem zánět dostala. Po dlouhé době. Byla jsem si však na 100% jistá, že si ho vyléčím sama (měla jsem ještě pořád po ruce ty antibiotika, ale řekla sem si, že bych na ně sáhla jen kdybych si nepomohla sama). Jelikož jsem věděla, v jaké oblasti se můj problém nachází, uvědomovala jsem si, jak ho i řešit. Shodou okolností jsem si totiž uvědomila, že určitý konkrétní druh emoce se mi objevil po dlouhé době při pohlavním styku a jediné, co mi zbývalo, bylo-vyloučit ho. Udělala jsem si čaj z doma dostupných ledvinovo močových bylin (zlatobýl a popenec), sedla si na wc a při každé možnosti vyloučení jsem si představila, že vylučuju ne moc pozitivní zážitek a emoci.... Myslím, že bylinky tam takovou roli nesehrály. Aj kdyby ste použily kopřivu nebo jen nějaký čaj, myslím, že to tam tak velkou roli nehrálo. Seděla jsem, doslova, na wc asi 1,5-2h a pokaždé, když jsem chtěla čůrat, představovala jsem si, jak se s močí zbavuji negativní emoce se sexualitou spojenou. Za ty cca 2h mě přešla bolest a čůrala jsem už normálně, bez bolesti...

Neberte to ale tak, že toto je jediný způsob jak se zbavit zánětu. Pro někoho třeba může být tento problém způsobený tím, že něco v sobě kupí, hromadí. Nebo nadměrně hromadí nějaký majetek...řešení se nabízí mnoho.

Závěrem bych chtěla říct, že pokud se Vám podaří vyléčit si zánět sám, dávejte si pozor na tento problém. Když ho znovu zopakujete, může se Vám zánět vrátit. Ale pak už víte, jak na něj. Tělo Vás vrátí do reality a poví Vám, že něco jste udělaly proti sobě.

Hodně štěstí při léčbě.

V příp. dotazů mě klidně kontaktujte, ale nejsem Mudr. :-)

Tento přístup se dá používat na různé druhy zdrav. problémů.

Není dovoleno kopírovat obsah stránek bez souhlasu tvůrce tohoto webu. 
Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky