NATEKLÉ / ZVĚTŠENÉ KRČNÍ UZLINY

05.06.2023

Prodělala jsem nějakou chřipku a v průběhu se mi zvětšila uzlina na krku. Moc jsem tomu nevěnovala pozornost, spojovala jsem to s chřipkou. Po 2-3 týdnech, kdy byla zvětšená na cca 2 cm a fakt to bolelo, už jsem byla otrávená. Zkusila jsem nějaká homeopatika, ale těžko se mi hledaly. Vzpomenout si, co jsem řešila (emocionálně, vztek, naštvání, frustrace a podobné) před 3 týdny není lehké. Šla jsem i metodou pokus-omyl (homeopatik na zvětšenou uzlinu je též několik), ale výsledek žádný a řeči manžela, abych si zašla k mudr, mi též nepřidávaly.


Nakonec jsem tedy svolila. Stejně jsem si chtěla najít praktického lékaře v okolí (svého mám dost daleko, v původním bydlišti). Zvolila jsem si mudr blízko domu a vydala se na cestu:-) Když jsem přišla do čekárny, vůbec jsem se necítila dobře. Plná čekárna lidí na malém prostoru, všichni měli roušky, krom jedné (statečné) paní (květen 2023). Vyšla sestřička, uviděla mě - určitě se zmatkem v obličeji, protože jsem nevěděla, zda si sednout nebo se k někomu hlásit. Sestřička na mě nereagovala a já jsem s pocitem bezmoci, frustrace a vzteku odcházela. Říkala jsem si, že tady teda ne… Už mám zkušenost, že existují zdravotnické zařízení, kde hraje klidná hudba, příjemné, uklidňující prostředí a personál je respektující k pacientovi.


Byla jsem zoufalá, nevěděla jsem, zda to s tou uzlinou může být něco vážného. Už nevím, jakým myšlenkovým pochodem jsem prošla. Nakonec jsem se obrátila zpět na byliny. Na mé velmi oblíbené stránce Bylinkyprovsechny (která dost pomáhá, doporučuju!) jsem se dočetla o obkladech z majoránky a pískavice řeckého sena. A hle - uzlina byla za 1 - 2 dny poloviční.

Samozřejmě nesmím opomenout, že jsem přemýšlela nad tím, proč uzlina zvětšená je (psychosomatika) - u mě to je z nadměrné komunikace. Těžko se mi na tom pracuje, ale postupně snad…..


Mudr si sice pro klid v duši nějakého budu muset najít, ale někdy to trvá (když nevezmu hned prvního, i když nevyhovuje). Zároveň jsem chtěla sdílet zkušenost, jak je to s homeopatiky (fungují, ale ne vždy je jednoduché najít to vhodné) + tip jak léčit uzliny. Samozřejmě, že bych si mohla předepsat už na začátku chřipky antibiotika, ale to by bylo pro jinou stránku…


Buďte zdraví!


Není dovoleno kopírovat obsah stránek bez souhlasu tvůrce tohoto webu. 
Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky