NEMÁM RÁDA BARBIE/FIFLENY A RADY PRO ŽENY, KTERÝM SE BLÍŽÍ TŘICÍTKA

06.04.2020

Myslím, že do mě tu představu, nebýt barbie, namyšlená fiflena, kterou zajímá jen vzhled, zasela výchova a také prostředí mých spolužaček.

,,Když se staráš o svůj vzhled, bude z tebe fintilka." ,,Když budeš trávit moc času před zrcadlem, budeš namyšlená a nikdo tě nebude mít rád."

Kolik je moc času před zrcadlem? No pro jistotu kolem zrcadla jen projdu a ani se do něj nepodívám. Abych nebyla považována za ženskou, která má v hlavě jen vzhled a jak vypadá. Chlapi si chtějí přeci s ženou popovídat, chtějí ženu emancipovanou, chytrou. Na vzhledu nezáleží.

Je to blbost. Chlapi chtějí ženskou, kterou mají za co chytit, na kterou je radost se podívat.

Hovoří se teď často o ženských cyklech, ženských mysteriích, tajemstvích, které se předávaly z generace žen na generaci. Nevím, co ty mysteria obsahují, ale já bych své dceři (kterou ještě nemám) předala poselství, ať se stará o své tělo.

Péče o tělo-i to jsem si myslela, že je znak barbinkovství, namyšlenosti. Věnovat se tělu, starat se o něj, krášlit ho. V naší rodině se nosila pracovitost, to byla hodnota. Když se žena škrábla, mávlo se nad tím rukou, to se zahojí. A v tomto duchu se pěstoval můj vztah k mému tělu.

Když jsem před 30 zaregistrovala, že už dlouho mě trápí suchá kůže, mávla jsem nad tím rukou (v duchu naší rodinné ,,tradice"). A vlastně i té duchovní. Co tělo,pche, ducha má člověk sytit. A tak jsem se vzdělávala, četla si, a najednou jsem zjistila, že se mi objevily nějaké strie (suchá kůže a svědění je ukazatel, že se kůže vysušuje, napíná a hrozí vznik strií). Už je pozdě. Těch se už nikdy nezbavím. Kdybych však měla jiný náhled a vztah ke svému tělu, mohla jsem se tomu vyvarovat. Ženské tělo a jeho krása je velká devíza. Dodává nám ženám pocit sebevědomí, spokojenosti (nebo nespokojenosti). Muži se rádi dívají na krásné ženy a ženám se to líbí. Je to přirozené.

A hlavně-chceme se cítit dobře ve svém těle (když si uvědomíme, že ho máme) a být krásné.

Takže, milé ženy, chtěla jsem Vám říct, že starat se o tělo není znak namyšlenosti a barbínkovosti:-)

A od 20 bych doporučila každé dívce (ale klidně i muži) cvičit (prevence mimo jiné proti celulitidě!), krémovat se (prevence proti vráskám a striím) a masírovat se (prevence proti bolestem, odměna tělu za to, že celý den zvládlo, uvolnění).

P.S. Není třeba kupovat drahé krémy. Stačí olej, i olivový (který nepatří mezi nějak extra drahé) má účinky proti vráskám a striím.

Buďte krásné!

Není dovoleno kopírovat obsah stránek bez souhlasu tvůrce tohoto webu. 
Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky